Chì hè a resistenza à u ventu è à a pressione di a cabina prefabbricata?

Sempre hè statu unu di i punti di mira di a ghjente, u serbatu prefabbricatu in tuttu hè cumpostu principalmente da u modulu di basa, u modulu di scatula tonda, u modulu di tettu è l'accessorii di installazione è cusì, soprattuttu da a serratura di u bullone trà i vari moduli, cusì bisognu di analizzà a resistenza di u ventu di a cabina prefabbricata è a capacità portante, u numeru ottimale trà i moduli deve vene à u bullone, cunnessu i bulloni, rende ogni modulu trà più stabile.

1, analisi di forza

A cabina prefabbricata hà a forza massima quandu hè alzata è quandu a forza di u ventu hè circa 12, dunque deve esse analizzata per queste duie situazioni.

In circustanze nurmali, a cabina prefabbricata hè trasportata da camioni, secondu l'analisi di u stress di a struttura durante u sollevamentu, u più grande stress di u cisterna prefabbricata quandu a vittura gira, secondu u regulamentu, a velocità massima quandu a vittura in turnu ùn pò supera i 30 km / h , cusì pò disegnà per calculu, per fà chì u tank prefabbricatu ùn produci micca deformazione in i cantoni, avete bisognu di aduprà a scatula laterale intornu à circa 48,

12 bulloni intornu à u quadru finale per uttene l'effettu di serratura.

Oltre à a forza durante u trasportu, a cabina prefabbricata deve suppurtà una grande pressione in casu di u ventu di forza 12, a velocità massima di u ventu pò ghjunghje à 34km / h, è u ventu hè basicamente cuncintratu da un latu, ma a direzzione di u ventu ùn hè micca sempre uguale, dunque ogni latu deve esse fissatu secondu u più altu standard.

Dopu u calculu, u numeru minimu di bulloni da ogni latu deve esse 48, è l'usu di i bulloni M12 pò esse più efficace per a riparazione.

2. Simulazione di resistenza à u ventu

U modulu prefabbricatu deve ancu esse simulatu è calculatu contr'à u ventu quandu hè messu in opera per uttene dati accurati.

A resistenza à u ventu è a capacità portante di pressione di a cabina prefabbricata sò studiate principalmente in a direzzione di a forza di u ventu di a cabina prefabbricata. Simulendu a forza di a forza di u ventu di a cabina prefabbricata, si ottiene a deformazione di a cabina prefabbricata, affinchì a tensione massima di a cabina prefabbricata sia menu di u limitu di rendiment di tutta a struttura in acciaiu.

Per calculu, u stress massimu di a cabina pò ghjunghje à 198,87MPa quandu u ventu ghjunghje à u livellu 12. U stress hè cuncintratu, cusì a deformazione hè chjuca quandu u stress generale di a cabina hè inferiore à 80MPa.

3. Analisi di cunclusione

Attraversu i vari moduli di installazione di cunnessione di serbatoi prefabbricati, aduprendu un bullone à fissatu trà i moduli, capacità compressiva, pò aumentà efficacemente i bulloni di installazione uniformemente spaziati, hè a chjave per migliurà a capacità portante, u cuntrollu di u prucessu di custruzzioni di serbatoi prefabbricati di putenza hè assai impurtante, attraversu u calculu di quì sopra, si pò cunclude chì a dimensione di u bullone è a spaziatura di a necessità di aduprà,

A stallazione di precisione pò esse fatta.

Attraversu l'analisi sopra riportata di a resistenza à u ventu è di a capacità di carica di a cabina prefabbricata, a cabina prefabbricata ùn pruvucarà micca troppu deformazione in u prucessu di sollevamentu è trasportu, è ancu in casu di forza di u ventu eccessiva, è a perdita currispundente serà ridutta.


Tempu di posta: Apr-19-2021